14 Mayıs 2012 Pazartesi

Bu Aralar Biraz Omzum Kırık :/


  Çok gerginim çok... Gezme tutkusu omzuma ne işler açtı bilemezsiniz. Güneydoğu
gezisi sonrasında maalesef bir trafik kazası geçirdik. Neyse ki kazayı gezdikten sonra yaptık. Ayrıca uçmayı da öğrendim fakat iniş konusunda sıkıntılarım var. Klavikulacığım, o şeker, tatlı, minnak kemiğim kırıldı. Omzumu alçıya alamadıkları için bandaj takıp gerim gerim gerdiler ve 1.5 ay olmasına rağmen hala kaynamadı. Sanırım yalama oldum.
  En sevdiğim eylemlerden biri olan yazma işlemine de bu yüzden ara verdim. Aksilik işte, sorun şu ki finallere de giremedim. Ne yana baksam FF'ler görüyorum.
  Psikolojim de bozuldu, millet radyoda dinlediği şarkıları sevdiğine armağan ederken ben omzuma armağan ediyorum. En favori parçam Teoman'ın Paramparça Şarksı.. İyi şeyler de yok değil, sol elimde fırsattan istifade baya geliştirdi kendini. Ama uzun bir süre doktor tehlikeli sporları yasakladı. Elveda Kayak! Geri geliciyymmm.